Remontu, noliktavu un klientu servisa vadības sistēmas
Jebkura iekārtai kādreiz var būt vajadzīgs remonts
Dažādas modernas ierīces, sadzīves tehnika un automašīnas atvieglo cilvēku ikdienu. Tomēr jebkura iekārta vai tehnika var pievilt un pārstāt darboties. Kas saplīsis viedtālrunis, televizors vai ģimenes auto, cilvēki parasti vēršas pie remonta pakalpojumu sniedzējiem, vairumā gadījumu – garantijas remonta ietvaros. Jo vairāk mantu cilvēki iegādājas, jo lielāka iespēja, ka kādā brīdī būs nepieciešamas remontu pakalpojums.
Kamēr klientu skaits ir neliels, servisa/ remonta process ir diezgan viegli pārvaldāms. Taču, remontējamo objektu apjomam pieaugot, centralizēta servisa atbalsta sistēma var palīdzēt nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu, kas ietver:
- kvalitatīvu diagnostiku, ekspertu slēdzienu un apkopi;
- klientu informēšanu par remonta procesu un termiņiem;
- premium servisa nodrošināšanu;
- detaļu tirdzniecību;
- savlaicīgu preču atdošanu klientiem;
- garantijas un pēcgarantijas remontu u.c.
Remontu sistēma ļauj pārvaldīt aktuālos darbus, koordinēt meistarus un detaļu noliktavas. Tajā ir integrēta sasaiste ar ražotāju sistēmām, kas veic automātisku detaļu pasūtīšanu un datu apmaiņas. Sistēma nodrošina klientu informēšanu un ārējos API, kas ļauj pieteikt remontus no dīleru sistēmām automātiski.
Kam būs noderīga klientu servisa vadības sistēma?
- remontdarbu meistariem;
- dīleriem;
- loģistikas speciālistiem;
- servisu vadītājiem;
- IT daļu darbiniekiem;
- noliktavu vadītājiem;
- auto servisiem un auto detaļu pārdevējiem;
- veikalu īpašniekiem;
- klientiem
- u.c.