Biļešu tirdzniecības un CRM sistēma
Daži klikšķi līdz biļetei. Zini savus klientus.
Ja jūs organizējat kultūras, sporta vai cita veida pasākumus, tad biļešu tirdzniecība tiešsaistē un klātienē var padarīt Jūsu notikumu pieejamu vēl plašākai publikai. Biļešu tirdzniecība ir bāzēta uz CRM sistēmas, kas ļauj ērti uzturēt un efektīvi pārvaldīt attiecības un sniegt atbalstu Jūsu klientiem. Mēs arī nodrošinām e-biļešu kontroles pakalpojumu ar QR koda validāciju viedtālruņos.
BTCRM sistēma nodrošina šādu funkcionalitāti:
- Biļešu tirdzniecības procesa tiešsaistē un klātienē pārvaldība (tirdzniecības laiks, vieta, kanāls, pieejamība, groza ierobežojumi, rezervēšana, atcelšana, piemaksa u.c.)
- CRM: klientu pirkumu vēsture, klientu grupas, klientu dati atbilstoši GDPR prasībām, klientu lojalitātes programmas, rezervēšana, integrācija ar tiešā mārketinga platformu
- Pasākumu definēšana (žanri, tipi, vieta, laiks, ilgums, zāles, apraksti, valodas, u.c.). Individuāli sēdvietu plāni (cenu zonas, sektori, papildvietas, ratiņkrēslu vietas u.c.). Cenu kategorijas, atlaides (apjoms, klientu grupas, biļešu/izrāžu kombinācijas u.c.)
- Iespējas veidot individuālu biļešu dizainu, gan drukātām, gan e-bļetēm. Dāvanu karšu definēšana, pārdošana, atprečošana, atlikumi, derīguma termiņi, pieejamība drukātā un elektroniskā formā. Ielūgumu definēšana, grupēšana, izsūtīšana.
- Atskaišu veidošana no visiem Sistēmā reģistrētajiem datiem, datu filtri, u.c. , eksports uz Excel datnēm
- Pircēju biļešu iegādes pašapkalpošanās platforma, kas pieejama no jebkuras viedierīces ar interneta pieslēgumu
- Tiešsaistes biļešu kontroles lietotne Android bāzētiem viedtālruņiem.